بلیط چارتر اهواز به شیراز

بلیط چارتر اهواز به شیراز

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

شیراز با حدود 240 کیلومتر مربع وسعت یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در بخش مرکزی استان فارس و منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است، بنابراین اغلب دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه ای است. بسیاری بر این باورند که محبوبیت این شهر زیبا تنها به دلیل وجود آرامگاه حافظ و سعدی نیست. این بهشت ​​زمینی را تشویق کنید.

 

نحوه رزرو بلیط هواپیما اهواز به شیراز در سایت آس چارتر

برای رزرو بلیط هواپیما اهواز شیراز و به طور کلی بلیط هواپیما شیراز، می توانید در صفحه جستجو، چارتر آس اهواز را به عنوان مبدا و شیراز را به عنوان مقصد پرواز خود انتخاب کنید. بلیط رفت و برگشت از اهواز به شیراز: برای بلیط رفت و برگشت اهواز به شیراز، کادر «رفت و برگشت» را در کادر بالا علامت بزنید.

بلیط یک طرفه اهواز به شیراز: اگر می خواهید بلیط یک طرفه اهواز به شیراز را رزرو کنید، گزینه “Just left” را انتخاب کنید. پرواز چند مسیره: گزینه چند مسیری نیز برای زمانی است که از اهواز به شیراز و سپس به شهر دیگری بروید. انتخاب تاریخ: تاریخ حرکت پرواز از اهواز به شیراز (و در صورت لزوم تاریخ بازگشت خود را انتخاب کنید). در صورت لزوم، می توانید تاریخ را به عنوان میلادی تبدیل کنید. شماره: در قسمت مسافران و کلاس پرواز، تعداد مسافران خود را انتخاب کنید. تعداد بزرگسالان، کودکان و خردسالان. همچنین کلاس پروازی خود را انتخاب کنید (ارزان ترین اکونومی، بیزینس متوسط ​​و فرست کلاس که گران ترین آن را در ایران نداریم).

گزینه جستجو را انتخاب کنید، می توانید با بررسی زمان پرواز، قیمت، ایرلاین و ... هر کدام از پروازهای اهواز به شیراز را که دوست داشتید انتخاب کنید. پس از چند ثانیه ثبت نام می توانید مشخصات خود را وارد کرده و با کارت شتاب وجه بلیط را پرداخت کنید. چند ثانیه صبر کنید تا بلیط اهواز به شیراز شما صادر شود. شما یک فایل PDF دریافت خواهید کرد (که همچنین برای شما ایمیل خواهد شد). اگر مایل به پرینت بلیط هستید اما فقط با کد ملی پرواز داخلی و شماره پاسپورت پرواز خارجی می توانید کارت پرواز خود را در فرودگاه اهواز دریافت کنید. کارت ملی خود را حتما همراه داشته باشید.

بلیط چارتر اهواز به شیراز

در بین پروازهای چارتر شیراز، بلیط چارتر اهواز به شیراز یکی از شلوغ ترین پروازها است. برای خرید بلیط هواپیما چارتر اهواز – شیراز در راه و یا خرید بلیط چارتر اهواز – اهواز در مسیر برگشت کافی است پروازهای رفت و برگشت اهواز – شیراز را در آس چارتر جستجو کنید. در صورت وجود بلیط هواپیما چارتر اهواز به شیراز یا بلیط هواپیما چارتر شیراز به اهواز، برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز نمایش داده می شود. همچنین در قسمت فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر می توانید به بلیط هواپیما چارتر اهواز – شیراز و پرواز چارتر اهواز – شیراز دسترسی داشته باشید و با مقایسه قیمت بلیط ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما چارتر اهواز – شیراز را خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری اهواز به شیراز

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری اهواز به شیراز را دارید کافی است از سیستم فیلترینگ چارتر آس استفاده کنید تا لیستی از آنها داشته باشید و قیمت خود را با بلیط لحظه آخری اهواز به شیراز مقایسه کنید. چارتر آس این امکان را به شما می دهد که بلیط لحظه آخری کیش شیراز را ارزان خریداری کنید.

بهترین زمان برای سفر به شیراز

آب و هوای شیراز گرم و نیمه خشک است. تابستان های شیراز گرم و زمستان ها خنک و دمای هوا در آذر و دی ماه به زیر صفر می رسد. بهترین زمان برای سفر به شیراز اردیبهشت ماه است. در این ماه نه خبری از شلوغی فروردین است و نه از گرمای سوزان تابستان. در اردیبهشت عطر بهاری پرتقال شیراز همه را سرمست می کند. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان های آرام سال سفر کنید، تابستان برای سفر به شیراز مناسب است و در این فصل می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما شیراز را نیز خریداری کنید.

فرودگاه شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان چهارمین فرودگاه پرتردد کشور، یکی از مجهزترین فرودگاه های ایران از نظر ناوبری و تجهیزات الکترونیکی است. این فرودگاه در حال حاضر یکی از امن ترین فرودگاه های کشور است و قابلیت پذیرش انواع پروازها را دارد. جالب است بدانید که در فرودگاه شیراز روزانه 120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی به بیش از 35 مقصد داخلی و خارجی انجام می شود. فرودگاه شیراز در قسمت جنوبی شهر قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر 10 کیلومتر است. حمل و نقل عمومی در مسیر رسیدن به فرودگاه کاملا در دسترس است که باعث می شود i

 


بازدید : 1457
جمعه 3 تير 1401 - 12:33
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: